Jangan Memalu

usha je..

Tuesday, May 10, 2011

Hari Ibu + Final Exam + Zero

salam...


ok agak lama gak la aku x update blog aku...biasa la...idea xde..
first of all aku nak wish kat ibu aku..."happy mother's day ibu...ibu adik sayang ibu....hope ibu sihat selalu n seronok melayan cucu2 yang ramai tu..."
mood : LUV LUV LUV




secondly...
aku nak bagi tau yang minggu depan aku ada final exam... 
satu haprak pun aku xstudy lg...
hope blh buat la ek...wish me luck k...
mood : KETAQ TROK




lastly...
korang rasa aku nak ckp psl apa???
byk benda aku nak tulis kat sini...
apa yang jadi kat aku...
apa yang jadi kat family aku...
n
apa yang jadi kat kawan-kawan aku...
tapi apa pun yang aku nak buat, cuma satu je...aku kena fikir dulu kesannya keatas org tu...
aku xnak ada yang sakit hati ngn aku sebab blog ni...
aku buat blog untuk suka-suka je...
bukan tuk menghentam sesape...





ok aku tau...dah jadi melalut dah ni...
hahaha.....
sorry sangat-sangat klo korang rasa semak otak baca blog aku ni...


k lah aku dh xtau nak taip apa dah...
wish me luck 4 my final k....
luv u banyak banyak...

No comments: