Jangan Memalu

usha je..

Wednesday, January 2, 2013

Saya Sudah 6 Tahun

Assalamualaikum.. 
Bagi yang ada anak-anak or adik-adik yang masih bersekolah mesti tau kan yang hari ni bermulanya sesi persekolahan bagi tahun 2013.. 
So hari juga adalah hari pertama my little prince pergi tadika.... 
Dia sangat bersemangat... 
Tak sabar2 nak pi sekolah...
Bangun paling awal... 
Wah.... 
Everything ok.. Dia tak merengek or menangis... 
Dok dalam kelas semua ok... 
Tapi bila aku pegi breakfast....
Maklum la mmg tak sempat nk makan la kan.... ... 
Kami mai balik dalam pukul 11.00 camtu dia dok meraung depan pintu... 
Hahaha.. 
So masalahnya sekarang ni.. 
Dia dok merengek esok xmo pi sekolah...... 
Macam mana nak pujuk pun tak tau lah... 
Aiyo.... 
pujuk,ugut, marah semua sekali...
Sikit pun dia xheran... 
Kat sekolah tu pulak ada mainan serangga mcm labah2 smua tu.. lagi la dia takut .. 
Siap ada yang cakap esk nk bagi kt dia...





Semangat nih

Saya Garang Ok... Tapi Saya Nangs Kalau Tinggal Saya

p/s: Kepada sayangku Mohamad Haider Iskandar... Jadilah anak yang soleh dan mendengar kata.. Belajar rajin-rajin ye Sayang.. Maktam Sayang Haider




No comments: