Jangan Memalu

usha je..

Saturday, January 5, 2013

Lucky Me


Assalamualaikum... 
Wah.. aku happy sangat hari ni....
Sampai je kolej tadi lecturer aku offer 1 kerja kat aku.... 
Dia suruh call 1 no ni.. Aku pun call la...
Disebabkan aku exam pukul1 so aku janji dengan orang tu nak jumpa pukul 3... 
Lepas je exam aku terus pi jumpa dia...
Well cara dia interview memang berbeza... 
Bikin gua nangis je beb.... 
Dia masukkan cerita zaman kanak2 aku segala... 
Akhirnya aku dapat kerja tu.. kerja biasa2 je... 




Kerani... 


Gaji dia boleh tahan bagi orang yang takde pengalaman macam aku ni kan.. hehehehe... 
But aku still tak boleh seronok sangat sebab aku masih ada 


FINAL PROJECT PRESENTATION 10hb ni.. 
mintak2 semua berjalan lancar untuk aku....  
Aku sangat bertuah ... hehehehe...

nota kecik: korang semua doakan aku ek... sayang korang semua





No comments: