Jangan Memalu

usha je..

Wednesday, October 3, 2012

Dendam yang terindah adalah sebuah kemaafan


Salam
Hello peps,
Korang ada baca tak entry aku yang lepas…
Kalau tak baca lagi…sila2 la klik sini...
Entry kali ni aku nak bagitau yang aku dengan dak tu dah berbaik..
Ye aku yang mintak maaf,tak best la gaduh2 ni..
Aku pun dah tak lama kat kolej ni…
Mana nak tau,tak sempat mintak maaf…
Tapi aku nak cite pasal pn.sue…
Aku rasa macam aku ada terkecilkan hati dia so aku pm la kat facebook..
Say sorry kat dia…
Korang nak tau apa dia buat?
Dia post kat wall aku,mesej yang aku hantar kat dia…
Siap cakap yang aku sentap dengan dia….
seriously?sabor je la…
Pastu aku cakap baik2 kat dia suruh delet post tu..
Alhamdulillah dia tak banyak bunyi..
terus delete je…
aku pun tak tau la nape ngan aku ni..
saja nak malukan diri sendiri kot..
dah tau perangai dia macam tu…
dia jenis tak amik port..
Cuma aku je la jenis yang mudah rasa bersalah,…
Hmmm…
cukup la kot takat ni..
sekarang ni aku tengah pening sebab final project aku jadi macam hampeh je…
aku dah tukar tajuk lain…
hope semua menjadi la…
hmm..

p/s: I still and always love you no matter what, you r my inspiration

No comments: