Jangan Memalu

usha je..

Friday, December 9, 2011

3 IN 1(baca sampai pening)

salam....
lama kan xjumpa...ok ayat klise...
mcm biasa aku akan kata aku ada byk benda nk cite...tp hampeh je....

1st,
aku nk tgk OMBAK RINDU & TWILIGHT...

2nd,
EXAM dh dekat....tkot weh...

3rd,
yang ni nmpk mcm pnjg skit sbb ni luahan hati aku ok....
teruskan membaca smpai pening...
aku nak kena brsemuka dgn kwn aku yg kononnye bestfriend aku....
seminggu aku tido lambat kira menatang tu...dekat sebulan aku dok pening takot duit hilang..tp bila dh settle semua..ddia senang2 je buh nama dia kt situ...
ok fine...ang jeles aku dpt credit?? 
agak2 ar sis...aku buat kje aku prefect msti la ada yg nmpk...lain mcm ang..tau complain kje org je...
kje ang sndri ang xnak buat...
ok fine....aku nk tgk lama mn ang blh brlakon innocent ngn aku.... 
gi mampos la weh.....
skrg aku nk tnya pndpt reader smua....patut x aku jumpa dia n tnya or aku diam kan je?...setakat ni bila aku tnya org akan srh aku jmpa dia...so mcm mn?

No comments: