Jangan Memalu

usha je..

Friday, October 14, 2011

CEMBURU KE COMOLOT???

salam
lama xupdate...
lps raya...seronok p seronok mai...
i'm falling in love....
shh... jgn bgtau org tau...
tetapi...tetibe dtg mslh baru....
ok pembetulan....mslh lama yg diperbaharui...
mslh ape weh??bgtau je la....diorg dh tak sabar tu...
ok.. ckp ngn mrepek mkn krepek tu...
mslh nye adalah...cemburu dikalangan kawan....
kita kasi highlight skit....

tp tak adil tau korang dgr cite aku je...korg kena gak dgr cite dri org sna....
mgkn cite aku brcanggah ngn cite dia....

korang knl ke sape dia??
xknl??xpe...xyah knl...tkot nyesal plak kan...

slh ke aku baik dgn si A??
dh si B suka buat taik kt aku...
slh ke aku g mkn dgn si C??
dh si B aku brckp dia buat bdh je...
slh ke si D anta aku blik??
dh dia sllu blik dgn si E...

ok FINE!!! lps ni aku xmo kwn ngn sesape dh....
aku solo je....
lagi sng...
xsangka aku punya nk jga hati dia tp dia buat cmni kt aku.....

dh nasib kan...

hmm.... k la...ckp dh kot dosa aku ngata dia hri ni....

lain thn aku update lg k...

love u'olls....

No comments: