Jangan Memalu

usha je..

Sunday, July 31, 2011

pahit manis persahabatan....

salam...
hyep all...

entry kali ni aku nk cite psl hal ytg berlaku kat aku di kolej...
dari 1 salah faham yg kecil mnjadi besar bila org sekeliling msk cmpur...
aku xslhkan diorg...mgkn diorg xnk kami terus terusan bremsm muka sbb tu diorg nk tlg ...
tp bagi aku hal ni dh setel bila aku slow talk ngn dia...
aku tau serba sikit ada jugak slh aku....
aku harap sgt lps ni xnak la gdoh2 dh...
aku syg dia tau...as a friend la.... =)
dia pn dh nk hbs blajar dh...
lps ni xtau bila lg blh jumpa....
lain la klo nnt dia mai klej sllu mcm  si CENGKERIK tu...
heheehe...sempat lagi ngutuk musuh tradisi kami tu...

so aku nak mintak maaf secara terbuka di sini...
kepada cik Nuriellya Nadhirah maafkan saya.....




nota kecik: sayang semua kwn aku....

No comments: