Jangan Memalu

usha je..

Thursday, January 6, 2011

semalam waktu mkn mlm abg ipar aku cita la time dia amik daniel kat sekolah ada sorg budak pompuan ni dok bye bye daniel... abg aku tny la daniel sapa tu.. dialog dia lbh kurg mcm ni la..

abg iparku: sapa tu daniel??

danny: najihah.

abg iparku: kwn daniel ke??

danny: abah td dia ckp dia syg kat daniel,cinta kat daniel...(wat muka malu2 ni)

abg iparku: hbs daniel ckp ape?

danny: tak tau...

abg ipar aku tnya la dia  cinta tu apa? dia ckp cinta tu mcm abah ngn mama la... blh plak lps tu dia psn kt abg
ipar aku "jgn report kat mama"
kalo korg nk tau daniel tu bru darjah 4..
                                                               yg paling tinggi itulah daniel...




                                                  nota kecik:xde la gmbr dia sorg..

3 comments:

man yusoef said...

prestasi budak zaman skrg sgt mengkagumkan lah!!..haha..advanced btol

sekamar rindu said...

salam....

singgah folo ur blog..

**10

HearTBeaT said...

tu la...terlmpau terrer