Jangan Memalu

usha je..

Wednesday, January 5, 2011

salam...

cita sedih ni... nangis tau... td masa aku nak mai kolej... aku guna jejantas... rakyat berhemah la katakan... elok je aku pijak jejantas yg terakhir ada la makhluk allah ni yg diberi nama  ANJING... mula2 dia just tenung aku ngn renungan menggoda pastu mgkn aku wangi sgt kot dia terghairah skit....... blh plak dia kejaq aku.. xpsl psl hari ni aku jd ratu pecut ... lari xpijak tanah ooo.. takot punya psl... nsb bek budak2 yg lepak dpn kolej xprasan aku main kejar2 ngn anjing... malu beb... malang tul nasib aku, ni msti sbb mimpi ngeri smlm ni... huhu...
ni la situasinye

ok aku tau agak melampau skit sbb anjing tu xberbunyi ape pun...


nota kecik: sila imagine budak laki tu adalah aku

2 comments:

.::WaNiE::. said...

aaaaa tak penah kene kejar anjing sbb mesti avoid

waa takut

HearTBeaT said...

haha...xsempat nak avoid.. dgn bangga dia tggu kat bwh tangga tu...